Fælles strik og mormormad

Vi har indgået et nyt samarbejde med @fællesstrik.

Den 2. november kl. 17 – 19 kan vi derfor invitere på fælles strik og mormormad i KlosterCaféen.

🧶Er du vild med garn og har du lyst til at være i et fællesskab, hvor vi også strikker/ hækler og spiser sammen, så kig forbi til strik & mormormad i KlostergadeCentret.

🧶Alle er velkommen på tværs af alder, køn og kultur, så del gerne på studiet, arbejdet og i din omgangskreds.

🧶Cafeen er åben kl.9-14, så hvis man vil mødes og købe en billig kop kaffe inden eventet, så et det inden kl.14.

🧶Vi mødes i cafeen kl.17 og strikker indtil kl.18, hvor der serveres koteletter i fad med ris.
Vi siger tak for i aften kl.19

🧶Tilmelding og betaling på 50 kr. kan betales på mobilepay 66683, skriv STRIK i kommentarfeltet eller kig forbi Klostergadecentres kontor i åbningstiden: man-tors kl.10-12.