KlosterCaféen

KlosterCaféen er en socialøkonomisk virksomhed, igangsat i 2009 med projektmidler fra Socialministeriet, siden støttet af bl.a. TrygFonden.

Caféen er kendetegnet ved sin særlige målgruppe og indsats for sårbare, potentielt ensomme seniorer, men caféen er ÅBEN FOR ALLE.

Siden 1. oktober 2022 har KlostergadeCentret  stået for driften af KlosterCaféen. Frivillige og ansatte vil gøre alt for at skabe et skønt sted med god mad og masser af liv.

Vi tilbyder dagens lune ret, ugens salat, smørrebrød, kage, boller og kaffe og te.

Vi vil løbende udvikle på menuen og fortsat lytte til de ønsker, der kommer i forhold til maden og arrangementerne i Caféen.

Kirsten Johannsen der er uddannet økonoma, er blevet ansat til at lede køkkenet.

Vi håber, at I bakker os op med lidt tålmodighed og med masser af indkøb i Caféen.

Den sidste fredag i hver måned er der musikalsk brunch fra kl. 10.30 – 12.00 i KlosterCaféen. Det koster 95 kr. for brunch, men man er også velkommen til at deltage uden at købe brunch. Tilmelding ikke nødvendig.

Åbningstider

Mandag – torsdag      kl. 9.00 – 14.00
Fredag                            kl. 9.00 – 13.30

Frokost / dagens ret serveres fra kl. 11.30 – 13.30