Mit dobbeltliv

Kom til spændende foredrag med Hans Petersen den 25. januar kl. 14 – 16 på KlostergadeCentret.

Journalistik og fodbold har været en stor del af Hans Petersens liv, både hver for sig og i kombination. Journalistikken bremsede en lovende fodboldkarriere, men fodbolden betød meget for livet som journalist.

Hans Petersen har haft ansvaret for 2000 forsider på Aarhus Stiftstidende og blev siden chefredaktør på byens avis og træner for byens bedste fodboldhold. Han lavede det usædvanlige skifte fra chefredaktør til fodboldtræner for siden at vende tilbage til journalistikken.

Du kan høre meget mere om Hans Petersens liv og historie, når han gæster KlostergadeCentret med sit foredrag den 25. januar kl. 14 – 16.

Det koster 35 kr. at deltage for medlemmer og 70 kr. for andre.

Tilmelding senest den 18. januar 2023. Du kan betale enten kontant eller via MobilePay.

Læs mere herunder (klik på billedet for at gøre det stort).